۱۳۸۸ تیر ۸, دوشنبه

بسیجیان و طرفداران نظام توجه کنند

بسیجیان و طرفداران نظام توجه کنند :

آنهائی که میگویند این انتخابات سالم ترین بوده و کودتائی از طرف احمدی نژاد و روسها در کار نبوده است برن کلاهشون رو بالاتر بگذارند :در این انتخابات بیش از 123 نفر از کارشناسان روسی از 3 ماه قبل از انتخابات مشغول برنامه ریزی برای پیروزی محمود احمدی نژاد و در آوردن اسم وی از صندوقها بودند و حتی از آیت الله یزدی هم حکم شرعی تقلب در انتخابات گرفتند .
************ ********* *********
تیتر روزنامه ها از گفته های تحلیلگران روسی درباره انتخابات ایران :

1.
88/04/03 -
http://www1.farsnews.com/newstext.php?nn=8804030830

كارشناس روس : "الكساندر كوزنتسوف "، مدير دپارتمان بين المللي "جنبش اوراسيا "، اظهار داشت، پيروزي "محمود احمدي نژاد " در اين انتخابات ايران بسيار مفيدتر از پيروزي كانديداهاي ديگر است. اين كارشناس روس در خصوص اين موضوع گفت: اين امر حقيقت دارد كه احمدي نژاد از توسعه روابط و همكاري ها با روسيه حمايت مي كند . پيروزي رقباي احمدي‌نژاد ايران را به سوي غرب سوق مي‌داد . وي در عين حال اظهار داشت كه تمايلات غرب گرايانه رقباي احمدي نژاد، مي توانست براي روسيه نيز ضررهايي در پي داشته باشد.
************ ********* *********
2.
1388 / 03 / 27 -
http://pe.rian.ru/interview/20090617/122017376.html

"پاول زریفولین" سردبیر پایگاه اینترنتی تحلیلی-خبری "ژئوپلتیکا" که در روند انتخاباتی ایران بعنوان ناظر از سوی روسیه شرکت کرده بود معتقد است که انتخابات ریاست جمهوری ایران که در آن "محمود احمدی نژاد" رییس جمهور فعلی پیروز شد، کاملا بر اساس اصول دموکراسی بود .تحلیل : یعنی ایشان انگار مجری امور و تدارکاتچی انتخابات ایران بوده اند و و در آن حضور داشته اند و نفعی نیز در آن داشته اند و منافعشان نیز با پیروزی احمدی نژاد تکمیل و تامین شده است , که اظهار نظر قطعی میکنند .آنهم کی ؟ زمانی که تظاهرات ملیونی برپاست و اعتراضات ادامه دارد .)
************ ********* *********
3.
88/03/19 -
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8803190541

تحليلگر روس:

اظهارات ساركوزي تلاشي براي تاثيرگذاري بر انتخابات ايران است خبرگزاري فارس: به اعتقاد كارشناس مركز مطالعات خاورميانه معاصر سنپترزبورگ روسيه اظهارات اخير رئيس جمهوري فرانسه براي تاثيرگذاري بر انتخابات ايران بوده است. تحلیل : شما ببینید که این فرد ایرانی نیست و در روسیه نشسته و از طرف دولت و مردم ایران درباره ایران حرف میزند و در امور داخلی و سیاست خارجی ما دخالت میکند . انگار که ما خودمان زبان نداریم از خود دفاع کنیم و یا کودکی هستیم که نیاز به حمایت و قیم داشته باشیم . انگار که ایران ارث کاخ کرملین برای ایشان است که اینطور از آن دفاع میکند و میخواهد نگذارد تا منافع روسیه در انتخابات ایران توسط صحبتهای سارکوزی به خطر بیفتد .)
************ ********* *********
4.
88/04/03 -
http://www1.farsnews.com/newstext.php?nn=8804030398

پروفسور الكساندر دوگين:

آذربايجان اجازه ندهد از خاك كشورش عليه ايران استفاده شود خبرگزاري فارس: به گفته تحليلگر مشهور سياسي روس، تا زماني كه مسكو و واشنگتن با يكديگر روابط خوبي دارند و عاشق يكديگرند، باكو (آذربایجان) نبايد اجازه دهد كه خاك وي عليه ايران مورد استفاده قرار گيرد .دورگين در ادامه مي گويد: اكنون در روسيه، همچون يك مهمان بسيار مهم، منتظر "اوباما " هستند. در مسكو همه چيز را فراموش كرده اند و فقط به ملاقات با اوباما فكر مي كنند؛ آنها در ابرها سير مي كنند. ولي زمان زيادي نمي گذرد كه در مسكو نيز همه دوباره به زمين بر مي گردند و مي بينند كه اوباما هم دوباره عاشقان آمريكايي ما را فريب داده است . تحلیل : یعنی هر زمان که روسیه روابطش با آمریکا خراب شد و تب رابطه با آمریکا خوابید , آنوقت نوبت درگیری و جنگ با آمریکا است و آن موقع است که ایران باید سپر بلای روسیه شود تا آمریکا را در منطقه زمین گیر کند که یکوقت خدای ناکرده آسیبی به روسیه نرسد . همانطور که آقای محسن رضائی هم در مناظرات اشاره کردند 3 دفعه در این 4 سال ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد ایران و آمریکا با گرم کردن شعله جنگ از سوی احمدی نژاد قرار بود.

درگیر شوند که با هشیاری ایشان و دیگران طرحشان ناکام ماند . اگر به خاطرتان باشد روابط آمریکا و روسیه در قبل از آقای اوباما در حالت جنگ سرد و درگیری لفظی و تهدید بود .) همین آقای احمدی نژاد در طی همین 4 سال ننگین قراردادها را با روسیه بست که بخشیدن سهم 50 درصدی ایران در دریای خزر به روسیه و باقی ماندن تنها 10 درصد که ساحل آن بخش جزئی از آن است و ایشان با قرارداهایشان رویقراردادهای ترکمانچای و گلستان و آرمیتاژ اسمیت را سفید کردند . قضایای اختلاسهای ملیاردی ایشان در زمان استانداری اردبیل و شهرداری تهران و اختلاسهای پسر آقای علی آبادی معاون ایشان و وامهای آقای محصولی وزیرکشور ایشان و یک ملیارد دلار کسری ایشان در دیوان محاسبات و ... هنوز حل نشده باقی مانده اند و ما می مانیم که ایشان هزینه های سنگین تبلیغاتی در 2 دوره را از کجا آورده است . سی دی 90 سیاسی را که دیده اید .

با سرکوب و دستگیری و شکنجه وحشیانه ملت مظلوم و بیدفاع معترض به نتیجه آرا توسط دوستانشان در سپاه و جاهای دیگر و جمع کردن نیروهای دولت و خرج کردن پولهای کلان روزی 200 هزار تومان به هر سرکوبگر برای سرکوب مردم بختبرگشته و بیگناه , روی اسرائیل و آمریکا و رژیم ستم شاهی را در خونخواری و وحشیگری سفید کردند و باعث خدابیامرزی مردم برای آنان شدند . مسلم بدانید که در سالهای آتی روند مهاجرت و فرار مغزها و جوانان به دلیل سیاستهای غلط ارعاب و سرکوب از سوی نظام و ایشان افزایش چشمگیری خواهد داشت و مردم را از نظام و انتخابات دلزده و افسرده و دور و منزوی و معترض خواهد کرد و نهایتا باعث سقوط نظام خواهد شد .
************ ********* *********
ماجرا آنقدر كلفت هست كه فرماندهان سپاه هم سرشان كلاه رفته است

from بالاترین

نخير، انگار بحث مشاوران روسی جدي است،چند شب قبل بود كه دكتر محسن سازگارا و سپس دکتر علیرضا نوری زاده ،خيلي گذرا به اين موضوع اشاره كرد كه بعضي از فرماندهان با صداقت سپاه به او اطلاع دادن كه طرح كودتا متعلق به روس هاست. بعد از اون بود كه توي يكي دوتا سايت،از منابع تاييد نشده خبر داده شد كه چند تن از فرماندهان سپاه دستگير شدند . سردار فضلی یکی از آنها بود که به دلیل عدم همکاری در سرکوب مردم برکنار شده بود ولی به دلیل فاش شدن قضیه و اینکه بیم شورش در بین نیروهای سپاه میرفت وی را مجبور کردند تا در تلویزیون بگوید که چنین چیزی شایعه بوده است . چند شب گذشته تعداد زیادی از نیروهای لباس شخصی خود را فدایی رییس جمهور می خواندند، با حمله به مجتمع "سبحان" مسکونی در بلوار کاوه ی شمالی پس از يورش و ضرب و شتم نگهباني در حالي كه همه ساكنين به خانه هاي خود باز گشته بودند شروع به تخريب محوطه برج ميكنند.

پليس 110 به تماس هاي مكرر ساكنان هيچ پاسخي نمي دهد . این افراد در ساعت 2 شب پس از "سردادن شعار الله اکبر توسط مردم در این مجتمع" با شکستن درب اصلی این مجتمع به داخل خانه هجوم بردند و با ضرب و شتم مردم (که از فرماندهان برجسته سپاه بودند و حاضر به همکاری با نظام برای ضرب و شتم مردم بیگناه و بیدفاع نبودند)، به پاركينگ هاي بلوك ها واردشده اند وبه ماشين ها به شدت آسيب رسانده اند. نگهبانان بلوك ها به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند. لابي بلوك ها ،‌ تجهيزات ايمني مانند سيستم اطفاء حريق كليه شيشه همه مورد تهاجم و تخريب قرار گرفته اند. اوج فاجعه شكستن در واحد ها در طبقات پايين است كه احساس نا امني شديدي در خانواده هاي ساكن بوجود آورده است. پس از ساعتها تخريب نيروهاي مخرب ) با شعار مرگ بر بورژوا) تحت الحفاظه نيروهاي ضد شورش از برج خارج مي شوند.

باز امشب دكتر سازگارا اين مورد رو بيان كرد و گفت اين ماجرا از مدتها قبل توسط مشاوران روسي طراحي شده بوده و تمامي برآوردها هم انجام شده بوده. مخملباف هم در مصاحبه اي كه با بي بي سي داشت به اين نكته اشاره كرد كه اگر كودتاي 28 مرداد يك كودتاي آمريكايي بوده،كودتاي 22 خرداد يك كودتاي روسي است.مخلباف از دستور فرماندهان در شب پيروزي موسوي هم خبر داد. از طرفي سفر محمود به روسيه،اونم با اين سرعت،شديدا تعجب برانگيزه. از طرفي دكتر سازگارا به نقل از مخملباف گفت كه يكي از مقامات ارشد پارلمان اروپا به مخلباف گفته “روسيه كشور شما رو خورده” (عين سخن نيست،منظور اين بود). توي اين شرايط به نظرم وظيفه محسن رضايي اين روزا سنگين تره،مملكت اين همه شهيد نداد تا بعدش خاكمون رو 2 دستي تقديم روس ها كنيم كه از هر كفتاري بدترن،اگر رضايي از اين موضوع اطلاع پيدا كنه و كاري نكنه، به نظرم در مقابل مردم ایران و همجنین کسانی‌ که به خاطر خاک ایران ۸ سال در مقابل عرق جنگیدند، مسئوله. انگار شيريني كفتارهاي روسي بدجوري به دهان آقايان خوش اومده.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر