۱۳۸۸ تیر ۱۸, پنجشنبه

هشدار رفسنجانی نسبت به "دلسرد شدن مردم"

ببینید که این آخوند‌های دین فروش فقط از این میترسند که مردم به نزام مقدس اسلامی دلسرد بشن. هیج کدوم حرفی‌ از کشته شدگان، مجروهان، دستگیر شدگان و شکنجه شدگان برای دادن اعترافات ساختگی نمیزنند. هیج کدوم حرفی‌ از ایران و ملیت ایرانی‌ و ابروی از دست رفته مان در دنیا نمیزنند.
.
آیا نظام اسلامی و اسلام از ایران و ایرانی‌ بیشتر ارزش داره؟
.
کسانی که فکر میکنند رفسنجانی، خاتمی یا موسوی به فکر ایران هستند بخونن. فکر نکنید که میخوام حرکت مردم خود را تضعیف یا بی‌ ارزش کنم. من خودم هم یکی‌ از شماها هستم و باتوم به سر و صورتم خورده و بهترین کسانم را اسلام به جرم ارتداد از دستم گرفت. فقط میخوام بگم که روی حباب خونه نسازیم و فکر نکنیم که این حرکت خود جوش مردمی را این آخوند‌ها و سید‌های ضد ایرانی‌ به وجود اوردند یا رهبری میکنند.
.
متن خبر را خوتتون بخونید:
هشدار رفسنجانی نسبت به "دلسرد شدن مردم"
.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی در ایران نسبت به احتمال دلسرد شدن مردم نسبت به وضعیت کشور و بی اعتمادی آن ها به مسئولان نظام هشدار داده است.
.
اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: بعید است مردم ضد انقلاب شوند، "اما اگر احساس کنند رأیشان در سرنوشتشان بی اثر است و متولیانی پیدا می شوند که رأی آنها را هر جور که می خواهند، می خوانند، آنگاه دلسرد می شوند".
.
آقای هاشمی رفسنجانی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری سه سال پیش رقیب محمود احمدی نژاد بود که شکست خورد.
.
او پس از انتخابات با انتشار نامه ای خطاب به مردم ایران، به "دخالت سازماندهی شده و نامشروع" عده ای در انتخابات "با استفاده از امکانات نظام" اعتراض کرده بود.
.
آقای هاشمی رفسنجانی، هشدار اخیر خود را در همایش سی سال قانونگذاری و نظارت در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد که به ابتکار علی لاریجانی، رئیس فعلی مجلس ایران برگزار شد.
.
در این همایش نمایندگان هشت دوره مجلس از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون به همراه رؤسای جمهوری پیشین ایران و تعدادی از مقام های ارشد دولتی حضور داشتند. اما محمود احمدی نژاد با وجود اینکه به این همایش دعوت شده بود، در آن شرکت نکرد.
.
اکبر هاشمی رفسنجانی در جریان برگزاری این همایش، دعوت از نمایندگان همه دوره های مجلس را "حرکتی هوشمندانه و در زمان مناسب" توصیف کرده و "وحدت فوری" را نیاز اصلی امروز در ایران خوانده است.
.
او همچنین به خطراتی که ایران را تهدید می کند اشاره کرد و گفت: آمریکا زخم خورده جنگ عراق و اوضاع منطقه است و لشگر پیاده و سواره خود را علیه ایران تجهیز می کند. "آمریکا دشمن درجه یک ماست و دندانهایش هنوز تیز است و کند هم نشده."رئیس جمهور اسبق ایران اخیرا در چندین نوبت از وضعیت اداره کشور انتقاد کرده و نسبت به عواقب آن هشدار داده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر