۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

پستی و وقاحت تا چه اندازه؟

فرماندار ارسنجان گفت: طبق دستور شوراي نگهبان 10 درصد از صندوق‌هاي اخذ راي در اين شهرستان بازشماري شد كه يك راي به آراي احمدي‌نژاد افزوده شد.
به گزارش فارس، محمدجواد عسگري با بيان اينكه طبق دستور شوراي نگهبان 10 درصد از صندوق‌هاي اخذ رأي شمارش دوباره شد، اظهار داشت: در شهرستان ارسنجان 42 صندوق داشتيم كه صندوق‌هاي 2، 12، 22، 32، 42 شمارش شد.وي با بيان اينكه پس از شمارش آرا‌ دو رأي اشتباه شده بود، تصريح كرد: يك رأي از احمدي‌نژاد اشتباها جزو آراي باطله حساب شده بود و يك رأي از محسن رضايي اشتباها به آراي موسوي اضافه شده بود.
عسگري با بيان اينكه اين اشتباه غيرعمدي بوده است اظهار داشت: تمام تلاش مسئولان برگزاري انتخابات در ارسنجان برگزاري انتخابات سالم بوده است.
وي ادامه داد: انتخابات در ارسنجان بدون كوچك‌ترين تخلفي برگزار شد و حتي بعد از برگزاري انتخابات هيچگونه شكايت انتخاباتي نداشتيم.عسگري با بيان اينكه در حال حاضر كساني كه در اين شهرستان به موسوي رأي داده‌اند پشيمان شده‌اند تصريح كرد:‌ مردم روز به روز متوجه جريان نفاق مي‌شوند كه چطور در حال سر باز كردن است.


به همین دلیل است که چون رفسنجانی و خاتمی و کروبی هم از جنس همین ها هستند به موسوی میگویند که ابطال آرا و لاغیر. تازه اگر ابطال آرا هم بشود؛ در رای گیری بعدی ممکن است که به آرای کنونی احمدی نژاد دو میلیون ناقابل هم بیافزایند. رو که نیست؛ سنگ پای قزوین است. آخوندی وارد دهی شد؛ سگ چوپان پارس کنان مانع ورود او شد. آخوند گفت؛ ای سگ بی پدر؛ کاری نکن که همین آلان گوشتت را حلال اعلام کنم تا مسلمانان تو را تکه تکه کرده به دندان بکشند. از دست این سگ مذهبان هر چه بگوئید برمیآید؛ جز صداقت و شرافت و انسانیّت. بقول استاد بهرام مشیری؛ اسم مغول؛ یادآور کلماتی نظیر: کشتند و خوردند و بردن است. امّا این آخوندها؛ هم میکشند؛ هم میخورند؛ هم غارت میکنند؛ باز سیر نمیشوند و مرتّب این اعمال شینع را تکرار میکنند. کلمه ای که آخوند را توصیف کند؛ هنوز اختراع نشده است. ای کاش که تجربه؛ شهامت؛ صداقت و سواد این جوانان را؛ جوانان 30 سال پیش میداشتند. سنگی در چاه انداخته ایم که هزار که چه عرض کنم؛ میلیونها نفر قادر به درآوردن آن از چاه نیستند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر