۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

اصول مبارزه های مدنی و کم خطر

برنامه های ستاد جنبش سبز


برای آزادی ایران


اگرهنوز غیرت برای مردان و زنان سرافراز ایرانی مانده باشد که مانده نخواهند گذاشت خون ندا و ده ها نفر از هموطنانشان پایمال شود و همچنین فریاد زندانیان در بند حکومت در گلو خفه شود. ایرانی با غیرت فراموش نکن هر که هستی و در هر کجای ایران که هستی می توانی با انجام تمام یا برخی از کارهای زیر با توجه به توان خود باعث تضعیف و عدم تایید دولت کودتاچی باشید.
برنامه های زیر از جمله اصول مبارزه های مدنی و کم خطر هستند

1-
روز پنجشنبه ساعت 5 تا 7 به پاسداشت خون شهدای جنبش سبز ایران در تهران با هدف تحلیل قوای نیروی نظامی حکومت در 7 میدان اصلی شهر تهران به نام های هفت تیر, ولی عصر, صادقیه, ونک, کاج سعادت آباد و تجریش به راهپیمایی و حرکت آرام در خیابان خواهیم پرداخت و با خودرو های خود صدای بوق را به گوش همه می رسانیم. در شهرستانها نیز میدان ها و خیابان های اصلی شهرها محل تجمع خواهد بود

2-
روز شنبه 6 تیرماه تمام مردم ایران در یک اقدام نمادین با نوشتن نام میرحسین موسوی و انداختن آن به داخل صندوق های صدقات کمیته امداد به حکومت نشان خواهند داد که چه تعداد رای دارند.

3-
تحریم آگهی دهندگان و کلیه کالاهای تبلیغاتی صدا و سیما به منظور تضعیف توان مالی صدا و سیما

4-
تحریم آگهی دهندگان و کلیه کالاهای تبلیغاتی در روزنامه های ایران, کیهان, وطن امروز

5-
تحریم آگهی دهندگان در سایت های فارس, ایرنا و...

6-
عدم واریز وجه خیرات و صدقات در صندوق های صدقات کمیته امداد به دلیل جلوگیری از افزایش توان مالی جناح احمدی نژاد در صورت تمایل به صدقه دادن این وجه را به افراد مستحق فامیل, همسایه و یا دوستان بدهید.

7-
تحریم بانک ها و موسسات مالی و اعتباری جناح دولت و بیرون کشیدن پول از آنها مانند موسسه مالی مهر(بسیجیان سابق) ارگان مالی سپاه و بسیج, موسسه مالی انصار(وابسته با بیت رهبری), موسسه مالی قوامین(ارگان مالی نیروی انتظامی), بانک سرمایه( مدیر عامل جدید معاون مالی دانشگاه پیام نور), بانک ملت, بانک کشاورزی

8-
تحریم سازمان حج و اوقاف و عدم رفتن به سفرهای زیارتی حداقل تا 2 سال آینده برای کاهش توان مالی دولت

9-
فریاد الله اکبر از روی بام ها هر شب ساعت 10 10- ارسال این نامه برای تمامی مردمی که در تهران و شهرستان ها می
شناسید به صورت ایمیل یا شفاهی


دوستان فراموش نکنید این اقدامات کم هزینه ترین شیوه های مبارزه و تضعیف دولت می باشد و شما با کمترین کار می توانید از مردم حمایت کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر