۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

محمد محسن سازگارا

این محمد محسن سازگارا در زمان محمد رضا شاه خدا بیامرز برای تحصیل به آمریکا رفت، آنقدر فالانژ و عقب مانده بود که عضو انجمن اسلامی دانشجویان مسلمان شد، در همانجا با پدرش ابراهیم یزدی آشنا گردید. بعد از آنکه امام راحل، جنایتکارقرن، رو سپید کننده هیتلر به فرانسه رفت، ابراهیم یزدی به سازگارا گفت: فرزند چه نشسته ای در ینگه دنیا، بیا که خر مراد آماده است و این حرامزاده "محمد محسن سازگارا" آنطور که خود گوید فقط با بیست و پنچ دلار آمریکایی راهی فرانسه شد و در رکاب مولایش، کُجسک خون آشام امام سیزدهم به ایران آمد.
در بدو ورود به ایران سپاه جنایتکار پاسداران و بسیج را تاسیس نمود.عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی گردید.مدیر تولید رادیوی سانسور و خفقان ایران شد، سر دبیر چند روزنامه بود و اهداف و دروغهای رژیم ننگین را انتشار میداد. پله های ترقی را ده تا ده تا طی نمود و همواره در جنایات دولتمردان سهیم بود.
گویند که در قتل مسعود کشمیری هم دست داشته و آنچه مسلم است و به خاطر آن پرونده هم دارد اینست که مسعود کشمیری را جزو کشته شدگان دفتر نخست وزیری اعلام نمود و برای او جسد سازی کرد.
او از یاران موسوی است. بسیار خطرناک است، اصلاح طلبها کوشش میکنند که او را رهبر اوپوزیتسیون خارج از کشور بکنند و موفق هم خواهند شد چون ما احمقتر از آنیم که علاج واقعه را قبل از وقوع بنماییم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر