۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

اگر دین امر خصوصی اعلام نگرد رسیدن به چنین ایدآلی محال است

میخواهید جمهوریتی بسازید که هیچ انحصار طلبی در آن جایی نداشته باشد. من هم دست در دست شما و به سوی ساختن چنین ایدآلی همگام با شما و دیگر هم میهنان گام برمیدارم، اما یک مساله است که اگر دین امر خصوصی اعلام نگرد و از تمامی فرمهاو مدرکهای رسمی و غیر رسمی حذف نگردد، رسیدن به چنین ایدآلی محال است زیرا دین تازیان دینی است تمامیت خواه و دینی است راسیست که فقط و فقط مسلمانها را انسان میشمارد و برای بیدینها و و غیر مسلمانها و زنان ارزشی قایل نیست

اکنون برگردیم به بخش نخست ایمیل شما. اگر در روزهای نخست خیزش صحبت از تقلب و پس گرفتن رای بود، اکنون در جای جای ایران و در اعتراضهای گوناگون میبینیم که دیگر پس گرفتن رای خواسته مردم نیست و کل نظام اسلامی به زیر پرسش رفته است. اکنون سخن از تغییر قانون اساسی و نظام دینی در ایران است. اکنون دیگر مردم مرگ بر خامنه ای و مرگ بر بسیجی و مرگ بررژیم جمهوری اسلامی سرمیدهند. در همین چند روز مردم به این آگاهی رسیده اند که از سبز و زرد و آبی و بنفش کاری ساخته نیست و اکنون مردم به سوی روشنایی و فرار از پلیدی و تاریکی ره میسپارند. دیگر نه از این میرزا کاری برمیاید و نه از شیخ و ربع پهلوی. اکنون مردم میخواهند خود سرنوشت خود را به دست گیرند.
در تظاهرات ایرانیان اکنون شعارها كمتر حول درخواست برگزاری مجدد انتخابات است، اين شعارها بيانگر يک خشم عمومى نسبت به نظام حاكم و به‌ طور باور نكردنى عليه خامنه ای است. ديگر دعوا بر سر موسوى نيست، مردم نارضايتى خود را نسبت به كل نظام ابراز مى كنند.

امیدوارم هر چه زودتر در کنار شما همراهان گرانی بتوانم برخاک میهن بوسه زنم

نه سازش، نه تسلیم

نبرد تا پیروزی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر